Reklamáció

Örömünkre szolgál, hogy az Alföld Porcelán Edénygyár Zrt. termékeit választottad.


Amenyiben valamilyen probléma merült fel, az alábbiak szerint tudsz eljárni:


1. Az átvételtől számított 3 napon belül jelezd felénk a problémát, írásban, az alábbi e-mail címen: office@alfoldporcelan.hu

2. Amit el kell küldened:
- megrendelő neve
- rendelés azonosító
- reklamáció oka (csorbulás, törés)
- melyik terméket érinti a probléma (pl.: 24 cm lapostányér)
- hány darab terméket érint a probléma
- fényképek a reklamáció okáról

3. Kért kompenzáció
- termék újbóli megküldése (szállítási költség a céget terheli)
- termék ellenértékének visszatérítése (ehhez kérjük a bankszámla adatok megküldését – bank neve és számla szám)

Fontos tudnivalók:


- Reklamációt kizárólag csorbulás vagy törés esetén fogadunk el, amennyiben az Alföld Porcelán Edénygyár Zrt. által kerül megküldésre a rendelés.
A kompenzációt abban az esetben tudjuk biztosítani, amennyiben a sérült termékek visszaküldésre kerülnek gyárunkba. A visszaküldéssel járó díj a megrendelőt terheli.
- Személyes átvétel során lehetőség van a termékek átnézésére, a szállítójárműbe történő bepakolás az átvevő felelőssége. Ezen okokból kifolyólag a személyes átvétel során a szállításból eredő sérülésekre nem fogadunk el reklamációt.
- Nem fogadunk el reklamációt már használt termékek esetén.
- Nem fogadunk el reklamációt „Nem tetszik”, „Nem ilyet akartam” és hasonló okokra.


Az Alföld Porcelán Edénygyár Zrt. oldalán fényképekkel, átmérő méretekkel, űrtartalommal szerepelnek a termékek, mindenkinek lehetősége van szabadon választani.